کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

سوالات کنکور 85تا91 همراه پاسخ کلیدی و تشریحی

سوالات شیمی 2 کنکور 85 تا 91 در قالب فایل پی دی اف 

دانلود کنید 

 

سوالات شیمی 3 کنکور 85 تا 91 در قالب فایل پی دی اف 

دانلود کنید  

سوالات شیمی 4 کنکور 85 تا 91 در قالب فایل پی دی اف 

دانلود کنید  

پاسخ کلیدی سوالات کنکور 85 تا 91  

دانلود کنید 

 

پاسخ تشریحی سوالات کنکور 85 تا 91 

دانلود کنید 

مطالب ذکر شده از سایت گروه شیمی یزد گرفته شده اند- با تشکر 

نظر یادتون نره 

................................................................................................................................ 

................................................................................................................................

نظرات 11 + ارسال نظر
FATIMA چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06

salam. mer30 .man soalt shimiro downloads kardam ama baz nimishe mishe rahnamaeem konin .mamnon

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ سرزدید
چون فایل ها پی دی اف هستند بادی نرم افزار آکروبات در سیستمتان نصب شده باشد . اگر نرم افزار هم نصب شده است پس ممکن است که دانلود کامل نبوده یا در نهایت فایل من ایراد داره اما من خودم امتحانش کردم مشکلی نداره الانم میرم دوباره امتحانش میکنم
مرسی

جبار خدایاری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:17 http://jabbar44.blagfa.com

استاد ارجمند برادر جواد زینی وند با تشکر از جنابعالی به خاطر مطالب خوبت ، در ضمن لینک شدید.

جبار خدایاری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:41

از دیدن وبلاگ خوبتان خوشحال شدم از زحمات جنابعالی در راستای تنظیم قوااعد دخترم فائزه صمیمانه تشکر می کنم.

ایوب نظری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:58

سلام خسته نباشید
مطالب بسیار مفید است لطفا کنکور 92 را نیز آماده بفرمایید؟
لطفا نرم افزاری که بتوان سوالات شیمی را راحت تر نوشت معرفی کنید. مخصوصا شکل هندسی مولکولها

بسیار تشکر می کنم
استان فارس

سلام خسته نباشید - چشم حتما کنکور 92 رو هم میزارم - نرم افزار ایز ایز دراو ISISDRAW مناسبه براتون

ارش کرمی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

سلام. خسته نباشید

لطفا میشه یه لینک دیگه واسه دانلود سوالات کنکور 85تا91 پاسخ تشریحی بگذارید.لینک بسیار ضعیف است و سرعت دانلود ان بسیار کم است.خواهشا در اسرع وقت این کار را انجام دهید.با تشکر

سلام . مقدارش 2ونیم مگابایته و چیزی نیست در ضمن جواب تشریحی اونها رو اگر لازم دارید به سایت شیمی یزد برید و بگیرید البته اگه فر صت کنم خودم این کار رو انجام میدم و روی وبلاگ قرار میدم
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید

amir پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:42

تشکر.

P چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:50

عالی

متین سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:38

کارتون واقعا like داره.

اکرم پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:30

mer30

علیرضا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:35

سلام.خوبه ممنون

نیتا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:21

ال لریز آغریماسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد