کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

سوالات کنکور سراسری 92

سوالات کنکور سراسری تجربی و ریاضی در فایل زیپ شده زیر همراه با پاسخ کلیدی آنها قابل دانلود است. 

 

فایل زیپ را دانلود کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:06

با سلام و خسته نباشید و تشکر از شما همکار گرامی
حقیر خلقی هستم دبیر شیمی
سوالی از حضورتان داشتم اونم این که بنده چند روز پیش در حال گشت و گذار در اینترنت بودم که به یک نرم افزار آزمون ساز برخوردم که اسمش آزمون ساز حکیم بود به سایتش مراجعه کردم و مشخصاتش رو خوندم و مهمترین نکته ای که واسم جالب بود این بود که نوشته بود تنها نرم افزار آزمون ساز بازاره که خروجی آزمونش ورده آخه قبلا نرم افزار هایی رو دیده بودم ولی هیچکدوم ورد نبود به خاطر همین تصمیم گرفتم قبل از اینکه اون رو بخرم یه کم راجع به این نرم افزار تحقیق کنم به خاطر همین مساله مزاحم شما شدم ببینم شما تا حالا این نرم افزار رو از نزدیک دیدید یا چیزی راجع بهش شنیدید که چه طور کار میکنه؟

سروستانی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 http://sarvchem.blogfa.com/

سلام همکار گرامی. طاعات قبول. از اینکه به وبم سر زدین و نظر دادین تشکر میکنم. وب شما هم پر محتواست البته وقت نکردم کامل بررسی کنم. دوباره بهش سر میزنم. ممنون که وبم رو لینک کردین. با افتخار لینکتون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد