کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

اس ام اس وچندنکته خواندنی

-دوست داشتن همیشه گفتن نیست بلکه نگاه است و سکوت
2-زندگی کن و لبخند بزن بخاطر آنهایی که با لبخندت زندگی میکنند
3-آنروز که همه دنبال چشمان زیبا هستند تو به دنبال نگاه زیبا باش. < دکتر شریعتی >

4- از بچگی بهم یاد دادند که هر ساعت 60 دقیقه است و هر دقیقه 60 ثانیه...
ولی کسی نگفت که هر ثانیه بدون تو 100 ساله.

5- هر وقت تو زندگی رسیدی به جایی که یه در بزرگ با یه قفل گنده داره اصلا نترس!
چون اگه قرار بود باز نشه به جای در، دیوار می ذاشتن.

6- همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از اون دور شدی در انتظار باشه.

7- اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ" صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی... "من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم"

8- یک نصیحت مادرانه: روزها استراحت کن تا شبها راحت تر بخوابی

9- زنها دو وقت گریه می کنن:
1) وقتی که فریب می خورند.
2) وقتی که می خواهند فریب بدهند!

10- یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی، چند برابرش از جایی که فکرشو نمی کنی بهت کمک می شه. می گی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن...

11-زندگی بدون عشق یعنی: شلوار کردی بدون کش.

12- می دونی فرق تو با آهن چیه؟
آهن زنگ می زنه، ولی تو حتی یه
SMS هم نمی دی!

13- می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟...   ..... ... چون زن ندارن

نظرات 1 + ارسال نظر
رحمان مریدی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:26

جواد جان بسیار عالیست فقط لطفا سؤالات امتحانی خود وبقیه همکاران را هم به وبلاگ اضافه کن ضمنا می خوام یه وبلاگ گروهی بنام گروه شیمی دره شهر ایجاد کنم نیاز به راهنمایی و همکاری شما دوست عزیزم دارم .ایمیل من:
Rmoridy@gmail.com
Rmoridy@yahoo.com

ان شاء اله در آینده ای نزدیک یادت می دم . از اینکه به وبلاگم سری زدی بسیار ممنونم مرادر پر بار کردن ان کمک کن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد