کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

کیمیاگران قرن 21

سوالات کنکور و دانشگاهی- نکات اخلاقی و پندآموز- روشهای تحقیقی- اطلاع رسانیهای مختلف

شیمی فیزیک

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید به وبلاگ بسیار خوب از یک دوست و همکار در زمینه شیمی فیزیک وارد شوید و مطالب مورد نظر خودتان را دانلود نمایید 

 

www.samokphyschem88065.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:10 http://samokphyschem88065.blogfa.com/

با سلام دوست عزیز....آقای زینی وند......من هم تشکر میکنم از شما که وبلاگ منو لینک کردین...در مورد کیفیت وبلاگ شما باید بگم برام خیلی جالب بود و قابل استفاده...فط بهتره که همه فونت ها یکسان باشه تا وبلاگ از یه انسجام خاصی برخوردار باشه...و فقط رنگ فونت ها رو تغییر بدین.....

راستشو بخواین من آموزش گوسین رو به صورت فایل ندارم..ولی 2 تا کتاب براتون معرفی میکنم...هایپر کم هم زیاد کار نکردم...کم اسکچ کار کردم....ولی الان تبریز نیستم..اگه برگشتم تبریز اسم کتاب هارو براتون میفرستم....

موفق و پیروز باشین.

مدیر وبلاگ مطالب و موضوعاتی پیرامون شیمی قیزیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد